Verkoopvoorwaarden van:
FELIZ shoes & accessories
mail: info@felizshoes.nl

FELIZ shoes & accessories is een geregisteerde merknaam en is eigendom van Dorien de Herdt Concept & Design, KvK 32160426. BTW nr. NL0021 30 696 B30.

NB. Adres is geen bezoek noch een retouradres.

 

Artikel 1: Toepasselijkheid
1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere overeenkomst die tot stand gekomen is, tussen FELIZ shoes & accessories en de klant.
2. Door bij FELIZ een bestelling te plaatsen, gaat de klant akkoord met de Algemene Voorwaarden van FELIZ.
3. FELIZ behoudt zich het recht om deze algemene voorwaarden en de inhoud van haar website te wijzigen.

 

Artikel 2: Prijzen en betalingen
1. De vermelde prijs van de producten is in Euro`s (incl. BTW) tevens inclusief verzendkosten binnen Nederland. Exclusief de verzend- en verwerkingskosten naar het buitenland.
2. De door de klant verschuldigde bedragen dienen vooraf te worden voldaan binnen de betalingstermijn zoals vermeld op de factuur. Het bedrag dient te worden overgemaakt naar het op de factuur vermelde rekeningnummer t.a.v. FELIZ, onder vermelding van het factuurnummer.

 

Artikel 3: Levering
1. Bij leveringen in Nederland boven de €50,-  komen de verzendkosten voor rekening van FELIZ.

2. Bij leveringen naar het buitenland worden de verzendkosten naar het betreffende land in rekening gebracht bij de klant, zie hieronder de 'verzendkosten'.

3. FELIZ streeft ernaar de producten binnen 3 à 4 werkdagen, dan wel uiterlijk binnen 1 week na ontvangst van de bestelling te versturen via GLS of Post NL. Voor een late bezorging die ontstaan is door vertragingen bij de desbetreffende bezorgingsdienst kan FELIZ niet aansprakelijk worden gesteld.

4. FELIZ is niet aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigingen van de verzonden producten. Indien vast is komen te staan dat FELIZ toch aansprakelijk is voor enige schade, dan is de aansprakelijkheid gemaximaliseerd tot het orderbedrag.

5. Als de bezorging vertraging ondervindt, of als een bestelling niet dan wel gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant hiervan binnen 14 dagen bericht. De klant heeft in dat geval het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

6. Indien een product dat tijdelijk niet op voorraad is door de klant wordt besteld, zal worden aangegeven wanneer het product weer leverbaar is. Bezorgkosten van een nalevering zijn in zijn geheel voor FELIZ.

 

Artikel 4: Overeemkomsten en aanbiedingen
1.  Een overeenkomst tussen FELIZ en een klant komt tot stand nadat een bestellingsopdracht door FELIZ op haalbaarheid is beoordeeld en daarna bevestigd aan de klant.

2. Alle aanbiedingen van FELIZ zijn vrijblijvend. Een aanbieding vervalt indien het product waarop de aanbieding betrekking heeft in de tijd tussen het plaatsen van de order en de ontvangst van de betaling niet meer leverbaar is.

3.  Alle afbeeldingen; fotos, tekeningen alsmede gegevens betreffende kleuren, afmetingen, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

 

Artikel 5: Overmacht
FELIZ is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd wordt als gevolg van een omstandigheid die niet te wijten is aan schuld door FELIZ en een oorzaak betreft die buiten haar macht ligt. In geval van overmacht kan de klant FELIZ niet aansprakelijk stellen.

 

Artikel 6: Ruilen en retourneren

1. FELIZ doet er alles aan om de klant via de website te informeren over haar producten. Mocht een product desondanks niet aan de verwachtingen voldoen, dan kan het product geruild of geretourneerd worden.

2. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn kunnen in overleg met ons door een schoenmaker van uw keuze gerepareerd worden. Indien reparatie niet mogelijk is, zal in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Op schoenen aangeschaft zijn vanuit de outlet of (finale) sale wordt geen garantie gegeven. Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen (waardoor stiksels loslaten) en/of kapotte ritsen worden niet vergoed.

3. Binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling kan de klant per e-mail: info@felizshoes.nl, mededelen dat zij de bestelling retour zendt. Daadwerkelijke fysiek retour zenden moet ook binnen deze termijn plaats vinden. Bij elke retourzending graag het retourformulier printen, invullen en bijvoegen. Het retourformulier is te vinden onderaan de website.

4. De producten die aangemeld zijn voor retour, dienen binnen drie werkdagen na aanmelding aan FELIZ verzonden te zijn: FELIZ Shoes pa Comforta Warehouse, Nijverheidsweg 5, 2421 LR Nieuwkoop. Wij adviseren de klant het bewijs van verzending te bewaren.

5. Het geretourneerde artikel dient in originele staat te zijn. Dat wil zeggen: niet beschadigd, ongedragen, dus geen krasjes op de loopzool of hak, met aangehecht label, onbeschadigde doos en in de originele verpakking, inclusief tissue paper. FELIZ behoudt zich het recht voor om slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt of na ontvangst beschadigd zijn.

6. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Het retourgestuurde dient ten allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en daarom ook niet gecrediteerd. Bij een terechte klacht of manco worden deze kosten vergoed, dit is ter beoordeling aan FELIZ.

Artikel 7: Eigendomsvoorbehoud

Alle door FELIZ geleverde producten blijven eigendom van FELIZ totdat de klant aan zijn/haar financiële verplichtingen heeft voldaan.

Artikel 8: Garantie

Als een artikel bij levering gebreken vertoond, kan de klant het artikel in overleg met FELIZ retourneren en zal FELIZ het product ruilen of repareren.

Artikel 9: Klachten en aansprakelijkheid

1. Voor verzending worden de producten zorgvuldig gecontroleerd door FELIZ. Mochten er desondanks toch klachten zijn over een besteld product, dan kan de klant dit binnen zeven dagen na ontvangst van de bestelling kenbaar maken via e-mail: info@felizshoes.nl.
FELIZ zal in dat geval z.s.m. telefonisch of via e-mail op de klacht reageren. Retourzendingen dienen vooraf aan FELIZ kenbaar gemaakt te worden. Niet aangemelde retouren worden niet gecrediteerd.

2. FELIZ zal de klacht beoordelen. Indien een klacht gegrond is, vergoedt FELIZ maximaal het aankoopbedrag.

3. FELIZ is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door ondeugdelijk gebruik van het product.

4. Door individuele instellingen van beeldschermen, kunnen kleurafwijkingen niet uitgesloten worden.

5. FELIZ is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die na levering, door welke oorzaak dan ook, ontstaan is bij de klant of aan derden.

Artikel 10: Privacy

Op de website van FELIZ shoes  wordt u gevraagd een aantal persoon/bedrijfsgegevens in te vullen. Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering en de afwikkeling van de bestelling. Voor informatie zie privacy verklaring onderaan de pagina.

Artikel 11: Copyright

De teksten, foto's, afbeeldingen, logo's, handels- en domeinnamen en andere gegevens die gebruikt worden door FELIZ shoes & accessories zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid zonder schriftelijke toestemming van FELIZ.

Artikel 12: Toepassing recht en geschillen

1. Op alle rechtsbetrekkingen waarbij FELIZ partij is, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing, ook als het een overeenkomst betreft met een klant die zijn/haar woonplaats in het buitenland heeft. De toepasselijkheid van het Weens koopverdrag wordt uitgesloten.

2. Partijen zullen pas een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg op te lossen.

 

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland zijn voor rekening van FELIZ.

Voor  bestellingen die verstuurd moeten worden naar België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg of Italië. Woon je in een ander land mail ons en dan berekenen we de verzendkosten voor jouw bestelling.

PAKKETPOST

tot 10 kg

 

 

Nederland

€ 7,25

 

 

PAKKETPOST buiten Nederland

tot 2 kg

2 tot 5 kg

vanaf 5 kg

België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Italië

€ 12,-

€ 19,50

€ 25,=*

Verenigd Koninkrijk, Zweden, Denemarken

€ 14,95

€ 21,50

€ 25,-*


* Dit is een schatting. Verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en kunnen lager of hoger uitvallen. Wij zullen de juiste verzendkosten berekenen na het plaatsen van een bestelling. Of stuur FELIZ een e-mail zodat wij de juiste verzendkosten kunnen berekenen.


Levertijd van uw bestelling

Alle bestellingen worden binnen 3-4 dagen verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen. 

 Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport. Heb je na 6 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via mail:  info@felizshoes.nl of bel Dorien op: 06-50746107.


Verzending van uw bestelling

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens de verzending te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn kan je uiteraard kosteloos de beschadigde artikelen retourneren. Wanneer wij de artikelen ontvangen zullen wij een nieuw artikel snel terugsturen. De verzendkosten zullen wij terugstorten op je opgegeven rekeningnummer.

Retouradres:
FELIZ shoes & accessories
PA Comforta Warehouse
Nijverheidsweg 5

2421 LR Nieuwkoop

 

Betalen van uw bestelling

Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, credit card of vooraf overmaken via je bank of betalen. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via iDEAL.

 

 

© 2014 - 2024 felizshoes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel